Sportful NEO
Kupując zaoszczędzisz 25%
25%
368,99 zł
276,99 zł
Kolarskie spodnie 3/4 z szelkami - NEO - czarny
Producent: Sportful
Wybierz rozmiar:
276,99 zł
Opis
Spodnie kolarskie 3/4 z paskami Sportful Neo zaprojektowane do jazdy w zimnych, suchych warunkach. Wykorzystującyýelastyczny materiał ThermoDrytex Plus wyposażony jest w ciepłą warstwę na zewnętrznej stronie. Dzięki optymalnej ciepłocie oddychalność jest wspierana przez szelki i siateczkę na rękach. Oczywiście nie zabrakło elementów odblaskowych i komfortowej wyściółki.
Cechy spodni kolarskich
- ciepłyýmateriał ThermoDrytex Plus z flísovým wewnątrz
- płaskie szwy
- szelki krzyżowe
- Wkładka Cycling Comfort Pro
- elementy odblaskowe
Wkładka Comfort Pro
Mäkka i elastycznaáwkładka rowerowa zapewnia rowerzyście niezwykłyýł komfortu. Má anatomicznyý kształt i antybakteryjnaáú powierzchniaúúra. Wkładka rowerowa má zmiennąúgrubość dla maksymalnegoákomfortu podczas jazdy na rowerze.
Materiał ThermoDrytex Plus
Dzięki elastycznej i cienkiej warstwie czesankowego fl´su, ta tkanina jest idealna w przypadkach, gdy wymagane jest wysokie ciepło i elastyczność materiału. 84% Nylon i 16% Lycra zapewniają miękkość i elastyczność. Powierzchnia tkaniny jest ošetrenýw silicónowaúra, co zapewnia częściową wodoodporność.
Sportful
Włoska výrobca športéw odzieżowych (narciarstwo biegowe, kolarstwo, outdoor). Firma wykorzystuje w swoich produktach innowacyjne technologie i wysokiej jakości materiały. W celu osiągnięcia špeaké odzieży rowerowej, firma współpracuje z profesjonalnymi rowerzystami od ponad 60 lat.
Szczegóły
- WYKORZYSTANIE: turystyka rowerowa, jazda miejska, kolarstwo szosowe
- PORA ROKU: jesień, zima
- MATERIAŁ: ThermoDrytex Plus
- PŁEĆ: męskie
- :
Marka
W roku 1985, mając solidną reputację w zakresie odzieży narciarskiej, marka Sportful podążała za inną sportową pasją dr Cremonese i zaczęła rozwijać odzież do jazdy na rowerze, wykorzystując swoją wiedzę zdobytą dzięki projektowaniu odzieży, aby móc wygodnie pracować w zmieniających się warunkach. Innowacja i design zawsze były kluczem do ich produktów, co wyraźnie widać po sukcesie ich sportowców w ciągu ostatnich 40 lat.