Sportful BODYFIT PRO
Kupując zaoszczędzisz 25%
25%
782,99 zł
586,99 zł
kurtka przeciwdeszczowa - BODYFIT PRO - czarny
Producent: Sportful
Wybierz rozmiar:
586,99 zł
Opis
Zimowa kurtka rowerowa Bodyfit Pro ma zupełnie nowy krój, design i ogólną konstrukcję. Składa się z trzech warstw: Wierzchniaáwarstwa zapewnia ochronę przed zimnem, wiatrem i słabymýdeszczem, środkowaáwarstwa zawiera izolację Thermore®, a zewnętrznaárwanaáwarstwa wykonana jest zámiękkiejásiateczkiámateriału. Do przechowywania wszystkichýniezbędnychýrzeczy kurtka cyclo posiada trzy pojemneýkieszenie na plecach.
Cechy kurtki
- Opracowana we współpracy z kolarzami World Tour
- Doskonała ochrona tułowia, barków i ramion nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach
- Wodoodporny materiał NoRain w dolnej części kurtki
- wysokiej jakości zamek błyskawiczny YKK® Vislon® ułatwiający zapinanie i rozpinanie
- 3 tylne kieszenie z siateczki .
- elastyczneýpki z powłoką silikonową przeciw skarbieniu na zewnątrz
- elementy odblaskowe
- zakres temperatur: 5°C i powyżej
Inne®
Syntetycznaáizolacja wykonana z bardzo delikatnej wełny która charakteryzuje się niskąáwagą, wysokąáoddychalnością oraz zatrzymywaniem ciepła nawet w wilgotnych warunkach.
Sportful
Włoska odzież výrobca športéw (narciarstwo biegowe, kolarstwo, outdoor). Wýrce wykorzystuje innowacyjne technologieógiczne oraz jakość materiał W celu osiągnięcia &scaroné odzieży kolarskiej firma współpracuje z profesjonalnymi >kolarzami od ponad 60 lat.Oprócz włoskiej reprezentacji w narciarstwie biegowym, ubiera również drużynę kolarską Bora-hansgrohe.
Szczegóły
- WYKORZYSTANIE: turystyka rowerowa, jazda miejska, kolarstwo szosowe
- PORA ROKU: jesień, zima
- MATERIAŁ: Thermore®, Poliester
- PŁEĆ: męskie
- :
Marka
W roku 1985, mając solidną reputację w zakresie odzieży narciarskiej, marka Sportful podążała za inną sportową pasją dr Cremonese i zaczęła rozwijać odzież do jazdy na rowerze, wykorzystując swoją wiedzę zdobytą dzięki projektowaniu odzieży, aby móc wygodnie pracować w zmieniających się warunkach. Innowacja i design zawsze były kluczem do ich produktów, co wyraźnie widać po sukcesie ich sportowców w ciągu ostatnich 40 lat.