Powrót do listy produktów
Produkt REDBULL BORA HANSGROHE dodano do koszyka

Sportful REDBULL BORA HANSGROHE

939,99 zł

Kolarska kurtka przeciwwiatrowa - REDBULL BORA HANSGROHE - niebieski

Producent: Sportful

939,99 zł

Opis

Kurtka z oficjalnej kolekcji odzieży kolarskiej World Tour tímu Redbull Bora-Hansgrohe

Kurtka kolarska Sportful Red Bull Bora Hansgrohe przeznaczona jest dla starszych kolarzy, którzy poszukują optymalnego połączenia ochrony i komfortu.

Cechy kolarskie

  • Materiał GORE-TEX Infinium o gramaturze 218 g ze szczotkowaną stroną wewnętrzną zapewnia optymalny komfort termiczny, ochronę przed wiatrem i lekkim deszczem oraz wysoki stopień oddychalności 
  • elastyczne, oddychające panele umożliwiają optymalną wentylację, co zapobiega przegrzaniu i zwiększa komfort podczas jazdy
  • Wysokiej jakości, w pełni otwierany zamek błyskawiczny YKK umożliwia łatwe zakładanie/zdejmowanie i wentylację w razie potrzeby, z zapinaną na zamek osłoną chroniącą przed wiatrem
  • elastyczne mankiety i dół kurtki zapobiegają przenikaniu wiatru i utrzymują kurtkę na miejscu.
  • 3 poręczne kieszenieá na plecach zapewniająúdużo miejsca do przechowywania drobnychéw iýw żywych podczas jazdy.

GORE-TEX® Infinium&trade

Neprefúkavá i wysoce przepuszczalna&scaron&ná membrá, która zapobiega przenikaniu wiatru, jednocześnie pozwalając na odparowanie wilgoci. Takie& połączenie& ochrony& i& oddychalności& minimalizuje& wychłodzenie& podczas& aktywności& fizycznej& i& hantli& oraz& zmniejsza& ryzyko& przegrzania. Powierzchnia materiałuáw zewnętrznych jest odpornaýwnież na wodoodporność. 

>

Szczegóły

  • WYKORZYSTANIE: turystyka rowerowa, jazda miejska, kolarstwo szosowe
  • PORA ROKU: wiosna, lato
  • PROFESJONALNE ZESPOŁY KOLARSKIE: BORA
  • MATERIAŁ: GORE-TEX INFINIUM™
  • PŁEĆ: męskie
  • :

Marka

W roku 1985, mając solidną reputację w zakresie odzieży narciarskiej, marka Sportful podążała za inną sportową pasją dr Cremonese i zaczęła rozwijać odzież do jazdy na rowerze, wykorzystując swoją wiedzę zdobytą dzięki projektowaniu odzieży, aby móc wygodnie pracować w zmieniających się warunkach. Innowacja i design zawsze były kluczem do ich produktów, co wyraźnie widać po sukcesie ich sportowców w ciągu ostatnich 40 lat.