Tatze TWO-FACE TITAN
995,99 zł
Opis
Optymalna wydajność pod górę i maksymalne bezpieczeństwo na zjazdach!
Pedał TWO-FACE z tytanową osią to niezwykle mocny pedał platformowy i jednocześnie wydajny pedał zjazdowy.
14 pinów z ukierunkowanym wygięciem zapewnia ogromną przyczepność, ale nawet po stronie blokady 4 piny o regulowanej wysokości tworzą szczególnie bogate połączenie między pedałem a butem.
Aby zoptymalizować efektywną powierzchnię, płaska strona jest obrócona o 2,5 °, zwiększając wysokość o 5 mm w kluczowych punktach.
Zdefiniowany wybór strony jest szczególnie ważny w pedałach kombinowanych. TWO-FACE ma neutralny rozkład masy, dzięki czemu pedał nie obraca się automatycznie po zdjęciu stopy z pedału. Gdy ponownie postawisz stopę na pedale, czeka na Ciebie ta sama strona/funkcja pedału.
Wybierając najwyższej jakości materiały i procesy produkcyjne, TWO-FACE jest wyjątkowo lekki i trwały. Przy wadze 387 g pedał trailowy w konfiguracji z tytanową osią jest absolutnie lekki.
Specyfikacja w skrócie:
Płaska strona z 14 pinami (szer.: 100 mm dł.: 105 mm wys.: 18,5 mm)
Strona blokady lądowania z 4 pinami (szer.: 60 mm dł.: 98 mm wys.: 18,5 mm)
Korpus pedału: Alu 6061-T6
Oś: wysokowytrzymały tytan (możliwość przełączenia na wersję z osią stalową)
Łożyska: stożkowe + kulkowe
Uszczelnienie: podwójnie uszczelnione łożysko stożkowe + zaślepka
Kompatybilność z SPD
Waga: 387 g
Zalecane dla rowerzystów o wadze do 90 kg.
Opracowane i przetestowane w Tyrolu/Austrii!
Instrukcja użytkowania pedałów Tatze
A) Podłączanie pedałów do korby
Prawy pedał podłącza się zgodnie z ruchem wskazówek zegara, a lewy pedał przeciwnie do ruchu wskazówek zegara.
1. lekko nasmarować gwinty pedałów.
2) Podłącz gwintowaną końcówkę do korby i dokręć pedał momentem 33 Nm za pomocą klucza imbusowego 6 mm.
B) W przypadku pedałów nożnych:
Montaż obudowy pedału nożnego - obudowy prawy i lewy są identyczne.
1) Lekko nasmarować gwinty śrub.
2) Użyć klucza imbusowego 4 mm.
2. użyj klucza imbusowego 4 mm, aby dokręcić obudowy do bagażnika.
3. dokręcić śruby momentem 7 Nm.
C) Podłączanie butów do pedałów
Regulacja docisku połączenia znajduje się na pedale. Aby wyregulować ciśnienie połączenia, użyj klucza imbusowego 3 mm.
1. zwiększenie docisku poprzez przekręcenie śruby zgodnie z ruchem wskazówek zegara (+) sprawi, że but będzie lepiej przylegał do pedału, ale utrudni wpinanie i wypinanie buta z pedału.
2) Zmniejszając nacisk, obracając śrubę w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara (-), uzyskasz luźniejsze mocowanie buta do pedału, co ułatwi wpinanie i wypinanie buta z pedału.
3. Połącz but z pedałem, wciskając but w korpus pedału.
4.
4. odłącz but, przekręcając piętę (z dala od roweru). W krytycznej sytuacji but można również odłączyć w przeciwnym kierunku. Jeśli nie korzystałeś wcześniej z pedałów, poćwicz ich bezpieczne używanie. Upewnij się, że siła nacisku jest ustawiona na najniższym poziomie. Stań/siedź na rowerze, trzymając jedną stopę mocno na ziemi, a drugą ćwicz wpinanie i wypinanie buta z pedału. Po przećwiczeniu na miejscu udaj się w teren o mniejszym natężeniu ruchu i ćwicz wpinanie i wypinanie podczas powolnej jazdy, aż opanujesz ten ruch.
5) Jeśli stracisz równowagę podczas jazdy, but może nie odłączyć się automatycznie. Jeśli jesteś w stanie przewidzieć taką sytuację, odłącz but od pedału z wyprzedzeniem.
6. w przypadku bardzo dynamicznej jazdy może dojść do niezamierzonego odłączenia buta od pedału podczas gwałtownego ruchu pięty, co może spowodować upadek z roweru. Aby temu zapobiec, należy zwiększyć nacisk na sprzęgło do poziomu odpowiadającego umiejętnościom użytkownika.
WAŻNE! Nacisk powinien być taki sam na obu pedałach. Niskie ciśnienie jest zalecane dla początkujących i rowerzystów, którzy potrzebują częstego rozłączania butów (na przykład w dużym ruchu ulicznym). Śruby nie powinny być zbyt luźne ani zbyt mocno dokręcone. Zbyt mocne dokręcenie może spowodować uszkodzenie gwintów, a zbyt słabe dokręcenie może spowodować wypadnięcie śruby.
Szczegóły
- EAN: 9120106700022