Powrót do listy produktów
Produkt TWO-FACE dodano do koszyka

Tatze TWO-FACE

517,99 zł

pedały - TWO-FACE - czarny

Producent: Tatze

Dostawa już 26.11.

517,99 zł

Opis

Optymalna wydajność na podjazdach i maksymalne bezpieczeństwo na zjazdach!

Pedał kompozytowy TWO-FACE to zarówno niezwykle mocny pedał platformowy, jak i wydajny pedał zjazdowy.
10 pinów z ukierunkowanym wygięciem zapewnia ogromną przyczepność, ale nawet po stronie blokady istnieje bogate połączenie między pedałem a butem. Aby zoptymalizować efektywny obszar, płaska strona jest obrócona o 2,5 °, zwiększając wysokość o 5 mm w kluczowych punktach.

Zdefiniowany wybór strony jest szczególnie ważny w pedałach kombinowanych. TWO-FACE ma neutralny rozkład masy, dzięki czemu pedał nie obraca się automatycznie po zdjęciu stopy z pedału. Po ponownym postawieniu stopy na pedale czeka na Ciebie ta sama strona / funkcja pedału.

Dzięki doborowi wysokiej jakości materiałów i procesów produkcyjnych, pedały kompozytowe TWO-FACE są niezwykle trwałe.

Specyfikacja w skrócie:
Płaska strona z 10 pinami (szer.: 100 mm, dł.: 107 mm)
Strona z blokadą lądowania (szer.: 63 mm, dł.: 97 mm)
Korpus pedału: tworzywo termoplastyczne wzmocnione włóknem szklanym
Knaga stalowa
Łożysko: 1x łożysko ślizgowe + 2x łożysko kulkowe
Uszczelka: 2x podwójna uszczelka wargowa + zaślepka
Waga: 436 g

Opracowane i przetestowane w Tyrolu/Austrii

Instrukcja użytkowania pedałów Tatze

A) Podłączanie pedałów do korby
Prawy pedał podłącza się zgodnie z ruchem wskazówek zegara, a lewy pedał przeciwnie do ruchu wskazówek zegara.
1. lekko nasmarować gwinty pedałów.
2) Podłącz gwintowaną końcówkę do korby i dokręć pedał momentem 33 Nm za pomocą klucza imbusowego 6 mm.

B) W przypadku pedałów nożnych:
Montaż obudowy pedału nożnego - obudowy prawy i lewy są identyczne.
1) Lekko nasmarować gwinty śrub.
2) Użyć klucza imbusowego 4 mm. 2. użyj klucza imbusowego 4 mm, aby dokręcić obudowy do bagażnika.
3. dokręcić śruby momentem 7 Nm.

C) Podłączanie butów do pedałów
Regulacja docisku połączenia znajduje się na pedale. Aby wyregulować ciśnienie połączenia, użyj klucza imbusowego 3 mm.

1. zwiększenie docisku poprzez przekręcenie śruby zgodnie z ruchem wskazówek zegara (+) sprawi, że but będzie lepiej przylegał do pedału, ale utrudni wpinanie i wypinanie buta z pedału.
2) Zmniejszając nacisk, obracając śrubę w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara (-), uzyskasz luźniejsze mocowanie buta do pedału, co ułatwi wpinanie i wypinanie buta z pedału.
3. Podłącz but do pedału, wciskając go w korpus pedału.
4. 4. odłącz but, przekręcając piętę (z dala od roweru). W krytycznej sytuacji but można również odłączyć w przeciwnym kierunku. Jeśli pedały nie były wcześniej używane, należy poćwiczyć ich bezpieczne używanie. Upewnij się, że siła nacisku jest ustawiona na najniższym poziomie. Stań/siądź na rowerze, trzymając jedną stopę mocno na ziemi, a drugą ćwicz wpinanie i wypinanie buta z pedału. Po przećwiczeniu na miejscu udaj się w teren o mniejszym natężeniu ruchu i ćwicz wpinanie i wypinanie podczas powolnej jazdy, aż opanujesz ten ruch.
5) Jeśli stracisz równowagę podczas jazdy, but może nie odłączyć się automatycznie. Jeśli jesteś w stanie przewidzieć taką sytuację, odłącz but od pedału z wyprzedzeniem.
6. w przypadku bardzo dynamicznej jazdy może dojść do niezamierzonego odłączenia buta od pedału podczas gwałtownego ruchu pięty, co może spowodować upadek z roweru. Aby temu zapobiec, należy zwiększyć nacisk na sprzęgło do poziomu odpowiadającego umiejętnościom użytkownika.

WAŻNE! Nacisk powinien być taki sam na obu pedałach. Niski nacisk jest zalecany dla początkujących i rowerzystów, którzy potrzebują częstego odpinania butów (np. w dużym ruchu ulicznym). Śruby nie powinny być zbyt luźne ani zbyt mocno dokręcone. Zbyt mocne dokręcenie może spowodować uszkodzenie gwintów, a zbyt słabe dokręcenie może spowodować wypadnięcie śruby.

Szczegóły

  • EAN: 9120106700138