Powrót do listy produktów
Produkt DORO RYTHMO dodano do koszyka

Sportful DORO RYTHMO

Kupując zaoszczędzisz 10%

10% 342,99 zł 259,99 zł

-10%

Legginsy kolarskie - DORO RYTHMO - turkusowy

Producent: Sportful

Wybierz rozmiar:

Proszę wybrać rozmiar:
-10%
342,99 zł

259,99 zł

Opis

Dám elastycznychéspodni Sportful Doro Rythmo sáidealnych do rekreacyjnego uprawiania narciarstwa biegowego w łagodną zimę. W bardzo niskichátemperaturachámogą być używane jakoáwarstwa ocieplającaádolna. Zastosowanieýmateriału ThermoDrytex Plus zapewniaýý zatrzymywanie ciepła, odprowadzanie wilgoci i lekkąýkompresję.  

>

Cechy spodni

  • elastycznyý, oddychającyý i ocieplającyý materiałál ThermoDrytex Plus
  • elastycznaýpka z odpinaną skarpetą
  • małaéwúrwanaékieszeń

Materiał ThermoDrytex Plusál

Dzięki niezwykle elastycznej i cienkiej warstwie wewnętrznej wykonanej z czesanegoéflísu, ta tkanina jest idealna w przypadkach gdy wymagane jest wysokie ciepło i elastyczność materiału. 84% nylonu i 16% lycry zapewnia miękkość i elastyczność. Powierzchnia tkaniny jest oš etrený silicó nowa úra, która zapewnia częściowąú wodoodporność. 

Sportful

Włoska výrobca športéw odzieżowych (narciarstwo biegowe, kolarstwo, outdoor). Firma wykorzystuje w swoich produktach innowacyjne technologie i wysokiej jakości materiały. W celu osiągnięcia špeaké odzieży kolarskiej, firma współpracuje z profesjonalnymiákolarzami od ponad 60 lat.Oprócz kolarskichých World Tour tórcy Bahrain-Merida i Bora-hansgrohe,włoska reprezentacja narodowa w biegach narciarskich i drużyna biathlonowa.

>

Szczegóły

  • WYKORZYSTANIE: narciarstwo biegowe, bieganie
  • PORA ROKU: jesień, zima
  • MATERIAŁ: ThermoDrytex Plus
  • PŁEĆ: kobiece
  • :

Marka

W roku 1985, mając solidną reputację w zakresie odzieży narciarskiej, marka Sportful podążała za inną sportową pasją dr Cremonese i zaczęła rozwijać odzież do jazdy na rowerze, wykorzystując swoją wiedzę zdobytą dzięki projektowaniu odzieży, aby móc wygodnie pracować w zmieniających się warunkach. Innowacja i design zawsze były kluczem do ich produktów, co wyraźnie widać po sukcesie ich sportowców w ciągu ostatnich 40 lat.