Sportful 2ND SKIN
Kupując zaoszczędzisz 25%
25%
259,99 zł
194,99 zł
Opis
Odzież Thermo z linii modelowej 2nd Skin została zaprojektowana z myślą o intensywnych, zimowych športach. Optymalne połączenie lekkiej izolacji, doskonałego odprowadzania wilgoci i miękkich, przyjemnych w dotyku materiałów z maksymalnym komfortem.
Dám spodnie termoaktywne Sportful 2nd Skin charakteryzują uacute;prómiękkie eacute;funkcjonalne; Zapewnia to optymalny komfort termiczny, oddychalność i równomierne odprowadzanie potu.
Dryarn® materiałál
Innowacyjnaáwnaátkanina składającaásięázápolipropylenowychámikrowłókienáktáreácharakteryzują sięáodpowiedniąátrwałością,ágramaturą,áwáporoáprzepuszczalnościąáiáwłaściwościamiátermoizolacyjnymi. W przeciwieństwie do innych, popularnych tkanin, jest bardzo stabilna i nie zmienia swojego kształtu nawet po długotrwałym noszeniu. Nie wchłania wilgoci i zaskakująco szybko schnie. Higienicznaá, wygodnaá i przyjazna dla środowiskaá tkanina,áktóra zapewnia skórze uczucie suchości i świeżości.
Materiał 2nd Skin
Materiał 2nd Skin
Niezwykle rozciągliwaái cienka tkanina charakteryzująca się obszarami o różnych płaszczyznach zginania i wentylacji. Doskonale podąża za każdym ruchem użytkownika, a jego właściwości przypominają ludzką skórę.
Sportful
Włoska odzież výrobca športého (narciarstwo biegowe, kolarstwo, outdoor). Firma wykorzystuje w swoich produktach innowacyjne technologie i wysokiej jakości materiały. W celu stworzenia odzieży kolarskiej, firma współpracuje z profesjonalnymi kolarzami od ponad 60 lat.Oprócz włoskiej reprezentacji narodowej w narciarstwie biegowym i biathlonie, ubiera również drużynę kolarską TotalEnergies.
Szczegóły
- WYKORZYSTANIE: uniwersalne
- PORA ROKU: zima
- MATERIAŁ: Dryarn
- PŁEĆ: kobiece
- :
Marka
W roku 1985, mając solidną reputację w zakresie odzieży narciarskiej, marka Sportful podążała za inną sportową pasją dr Cremonese i zaczęła rozwijać odzież do jazdy na rowerze, wykorzystując swoją wiedzę zdobytą dzięki projektowaniu odzieży, aby móc wygodnie pracować w zmieniających się warunkach. Innowacja i design zawsze były kluczem do ich produktów, co wyraźnie widać po sukcesie ich sportowców w ciągu ostatnich 40 lat.