Alé PR-E GAMES
Kupując zaoszczędzisz 35%
35%
479,99 zł
z 408,99 zł
Koszulka kolarska z krótkim rękawem - PR-E GAMES - różowy/turkusowy/żółty
Producent: Alé
Dostawa już 16.04.
Wybierz rozmiar:
- 2XS Śledzenie dostępności
- XS
- S
- M
- L
- XL
- 2XL
- 3XL Śledzenie dostępności
- 4XL Śledzenie dostępności
- 5XL Śledzenie dostępności
z 408,99 zł
Opis
Letnia koszulka kolarska GAMES już na pierwszy rzut oka zachwyca nowoczesną grafiką inspirowaną Igrzyskami Olimpijskimi w Paryżu w 2024 r. Będzie odpowiednim wyposażeniem na wymagające przejażdżki treningowe, a także znajdzie swoje miejsce w dni wyścigowe. Koszulka GAMES wykorzystuje najnowocześniejsze technologie, aby była wysoce funkcjonalna. Przedni panel wykonany jest z materiału Micro Aero, który jest bardzo lekki i oddychający - zapewnia doskonałą cyrkulację powietrza i utrzymuje koszulkę w komforcie nawet w gorący letni dzień. Tył wykonany jest z Rap Dry Carbon, który ma właściwości antystatyczne i antybakteryjne. Rękawy i elastyczny stabilizator na dole utrzymują koszulkę idealnie na miejscu podczas jazdy. Ponadto koszulka jest wyposażona w automatyczny zamek błyskawiczny, który zapobiega niechcianemu rozpięciu, ale jest bardzo wygodny w obsłudze.- Związana z Igrzyskami Olimpijskimi w Paryżu w 2024 roku
- Lekki i oddychający materiał Micro Aero
- antystatyczny i antybakteryjny Rap Dry Carbon
- elastyczny stabilizator
- zapinana na zamek błyskawiczny z automatycznym ryglowaniem
- waga tylko 100 g
- odpowiedni dla temperatur od 18 °C do 30 °C
Szczegóły
- FORMA: zwężona
- BENEFITY: UPF 50, wykończenie silikonowe, ochrona UV
- CECHY: oddychające, lekkie, antystatyczne, antybakterialne
- ZAPINANIE: suwak po całej długości
- WYKORZYSTANIE: kolarstwo szosowe
- MINIMALNA TEMPERATURA: +18°C
- MAKSYMALNA TEMPERATURA: +30°C
- PORA ROKU: wiosna, lato
- WZÓR: 3 tylne kieszenie
- DESIGN: kolorowy
- DŁUGOŚĆ: krótki rękawek
- PŁEĆ: kobiece
- :
Marka
W 2013 roku, Alé zdecydował się wykorzystać swoje 30 - letnie doświadczenie i technologie w szyciu wysokiej jakości ubrań dla profesjonalistów, wprowadzając na rynek własną, pełną pasji, markę odzieży konsumenckiej.