Alé HIBISCUS PR-E
Kupując zaoszczędzisz 35%
35%
434,99 zł
z 282,99 zł
Koszulka kolarska z krótkim rękawem - HIBISCUS PR-E - niebieski
Producent: Alé
Dostawa już 26.11.
Wybierz rozmiar:
- 2XS Śledzenie dostępności
- XS
- S
- M
- L
- XL
- 2XL
- 3XL Śledzenie dostępności
- 4XL Śledzenie dostępności
- 5XL Śledzenie dostępności
z 282,99 zł
Opinie 5/5
Kvalitný materiál a disajn. Úplná spokojnosť s touto značkou.
Opis
KOMBINACJA FUNKCJI I STYLU Nasz system Body Mapping jest lżejszy i bardziej wydajny niż kiedykolwiek wcześniej, dzięki precyzyjnemu rozmieszczeniu paneli, z lepszą oddychalnością i właściwościami odprowadzania potu, bez uszczerbku dla komfortu.PR-E to najsłynniejsza kolekcja ALÉ w historii, uwielbiana przez wiele amatorskich i profesjonalnych drużyn na całym świecie. Zaktualizowana wersja następnie przychodzi z wykorzystaniem nowych tkanin i szczegółów, które nadają koszulce lekkość i komfort podczas ruchu.- Dostosowana do temperatur od 18° do 30°C.
- Body Mapping - technologia kroju, która idealnie dopasowuje się do ciała podczas jazdy, jednocześnie łącząc wybrane tkaniny na każdej części ciała, aby zapewnić odpowiednią oddychalność i właściwości funkcjonalne. .
- Front wykonany z mikroperforowanej tkaniny dla lepszej oddychalności. .
- Panel boczny wykonany z tkaniny siatkowej dla szybszego schnięcia.
- Nowe wykończenie obszycia Bonded Technology minimalizuje liczbę szwów dla bardziej responsywnej jazdy.
- Tkanina z włókna węglowego z tyłu zapewnia antystatyczne i antybakteryjne właściwości koszulki.
- Refleksyjne elementy wokół koszulki zapewniają, że będziesz świecić nawet w ciemności i w warunkach słabego oświetlenia. .
- Płaskie szwy.
- Traktowanie antybakteryjne.
- Ochrona przeciwsłoneczna SPF 40+.
- Waga koszulki 100 g.
Szczegóły
- MINIMALNA TEMPERATURA: +18°C
- MAKSYMALNA TEMPERATURA: +30°C
- PORA ROKU: wiosna, lato
- PŁEĆ: kobiece
- :
Marka
W 2013 roku, Alé zdecydował się wykorzystać swoje 30 - letnie doświadczenie i technologie w szyciu wysokiej jakości ubrań dla profesjonalistów, wprowadzając na rynek własną, pełną pasji, markę odzieży konsumenckiej.