Powrót do listy produktów
Produkt HIBISCUS PR-E dodano do koszyka

Alé HIBISCUS PR-E

Kupując zaoszczędzisz 35%

35% 434,99 zł z 282,99 zł

-35%

Koszulka kolarska z krótkim rękawem - HIBISCUS PR-E - niebieski

Producent: Alé

Dostawa już 26.11.

-35%
434,99 zł

z 282,99 zł

Opinie 5/5

Anonimowy

Kvalitný materiál a disajn. Úplná spokojnosť s touto značkou.

Opis

KOMBINACJA FUNKCJI I STYLU Nasz system Body Mapping jest lżejszy i bardziej wydajny niż kiedykolwiek wcześniej, dzięki precyzyjnemu rozmieszczeniu paneli, z lepszą oddychalnością i właściwościami odprowadzania potu, bez uszczerbku dla komfortu.PR-E to najsłynniejsza kolekcja ALÉ w historii, uwielbiana przez wiele amatorskich i profesjonalnych drużyn na całym świecie. Zaktualizowana wersja następnie przychodzi z wykorzystaniem nowych tkanin i szczegółów, które nadają koszulce lekkość i komfort podczas ruchu.
  • Dostosowana do temperatur od 18° do 30°C.
  • Body Mapping - technologia kroju, która idealnie dopasowuje się do ciała podczas jazdy, jednocześnie łącząc wybrane tkaniny na każdej części ciała, aby zapewnić odpowiednią oddychalność i właściwości funkcjonalne.
  • .
  • Front wykonany z mikroperforowanej tkaniny dla lepszej oddychalności.
  • .
  • Panel boczny wykonany z tkaniny siatkowej dla szybszego schnięcia.
  • Nowe wykończenie obszycia Bonded Technology minimalizuje liczbę szwów dla bardziej responsywnej jazdy.
  • Tkanina z włókna węglowego z tyłu zapewnia antystatyczne i antybakteryjne właściwości koszulki.
  • Refleksyjne elementy wokół koszulki zapewniają, że będziesz świecić nawet w ciemności i w warunkach słabego oświetlenia.
  • .
  • Płaskie szwy.
  • Traktowanie antybakteryjne.
  • Ochrona przeciwsłoneczna SPF 40+.
  • Waga koszulki 100 g.

Szczegóły

  • MINIMALNA TEMPERATURA: +18°C
  • MAKSYMALNA TEMPERATURA: +30°C
  • PORA ROKU: wiosna, lato
  • PŁEĆ: kobiece
  • :

Marka

W 2013 roku, Alé zdecydował się wykorzystać swoje 30 - letnie doświadczenie i technologie w szyciu wysokiej jakości ubrań dla profesjonalistów, wprowadzając na rynek własną, pełną pasji, markę odzieży konsumenckiej.