Sportful GIRO
Kupując zaoszczędzisz 10%
10%
216,99 zł
162,99 zł
Długie spodnie kolarskie bez szelek - GIRO - czarny
Producent: Sportful
Wybierz rozmiar:
162,99 zł
Opis
Dziecięce spodnie kolarskie Giro przeznaczone do jazdy na rowerze w okresie wiosenno-jesiennym. Zastosowanieýl materiału ThermoDrytex zapewniaýwnież ciepło i oddychalność. Oczywiście nie zabrakło wysokiej jakości, komfortowej wyściółki z antybakteryjnym úprawkiem.
Cechy spodni kolarskich
- ciepłyýmateriał ThermoDrytex Plusáz flýrkąýwútrom
- płaskie szwy
- dziecięcaáwkładkaárowerowa
- elementy odblaskowe
- zakres temperatur: od 10 do 15 stopni C
Opaska rowerowa Kid Pro Evo
Dziecięca wersja wkładki rowerowej Comfort Pro. Mágładkaý powierzchnia wykonana z mikrofibryé materiałów, któ re są navyše byšetrenýw antybakteryjnychów prawo. Wypełnienie&wkładki&tworzy&pianka&o&dużej&grubości&dla&maksymalnego&komfortu.
Materiał ThermoDrytex Plus
Dzięki niezwykle elastycznej i cienkiej warstwie zewnętrznej wykonanej z polaru czesankowego, tkanina ta jest idealna w przypadkach, gdy wymagane jest wysokie ciepło i elastyczność. 84% nylonu i 16% lycry zapewnia miękkość i elastyczność. Powierzchnia tkaniny jest oš etrený silicó nowa úra, która zapewnia częściowąú wodoodporność.
Sportful
Włoska odzież výrobca športéw (narciarstwo biegowe, kolarstwo, outdoor). Wýrce wykorzystuje innowacyjneýtechnologieógii oraz wysokiej jakości materiały. W celu osiągnięcia &scaroné odzieży kolarskiej firma współpracuje z profesjonalnymi kolarzami od ponad 60 lat.Oprócz włoskiej reprezentacji narodowej w biegach narciarskich i biathlonie, firma ubiera również drużynę kolarską Bora-hansgrohe, w której jeździ Peter Sagan.
Szczegóły
- WYKORZYSTANIE: turystyka rowerowa, jazda miejska, kolarstwo szosowe
- PORA ROKU: jesień, wiosna
- MATERIAŁ: ThermoDrytex Plus
- PŁEĆ: dziecięce
- :
Marka
W roku 1985, mając solidną reputację w zakresie odzieży narciarskiej, marka Sportful podążała za inną sportową pasją dr Cremonese i zaczęła rozwijać odzież do jazdy na rowerze, wykorzystując swoją wiedzę zdobytą dzięki projektowaniu odzieży, aby móc wygodnie pracować w zmieniających się warunkach. Innowacja i design zawsze były kluczem do ich produktów, co wyraźnie widać po sukcesie ich sportowców w ciągu ostatnich 40 lat.