Powrót do listy produktów
Produkt MAAPPI DARK dodano do koszyka

HOLOKOLO MAAPPI DARK

Kupując w zestawie oszczędzasz 120,00 zł

120,00 zł 599,99 zł 479,99 zł

-17%

Krótka koszulka kolarska i spodenki - MAAPPI DARK - czarny/kolorowy

Producent: HOLOKOLO

Dostawa już 27.11.

Wybierz produkty:

MAAPPI DARK :

ELITE :

-17%
599,99 zł

479,99 zł

Opis

Nowa kolekcja Holokolo Elite reprezentuje naszą najszerszą jak dotąd gamę koszulek. Połączyliśmy dziesiątki wzorów z naszymi najlepiej sprzedającymi się spodniami, aby stworzyć przecenione zestawy, które są bardzo funkcjonalne i jednocześnie niedrogie. Chcemy dać każdemu wspaniałe poczucie jazdy, niezależnie od wagi, wieku czy płci, dlatego możesz wybierać spośród szerokiej gamy rozmiarów, kolorów i motywów.
Koszulki są precyzyjnie uszyte z najwyższej jakości elastycznego materiału o maksymalnej oddychalności. Tkanina odprowadza pot i umożliwia optymalną regulację z efektem chłodzącym. Pracowaliśmy nad detalami i gadżetami, takimi jak ukryta kieszeń boczna, zamek błyskawiczny YKK czy włoskie silikonowe wykończenie MARC, które utrzymuje koszulkę na miejscu podczas jazdy.
Spodenki rowerowe wyposażone są w wysoce funkcjonalną wkładkę z antybakteryjną powierzchnią, która jest zarówno wygodna, jak i zapobiega tarciu.

Szczegóły

  • FORMA: zwężona
  • BENEFITY: wkładka żelowa, wydłużony tył, elementy antypoślizgowe, wykończenie silikonowe
  • CECHY: efekt chłodzenia, oddychające, elastyczne
  • ZAPINANIE: suwak po całej długości
  • WYKORZYSTANIE: spinning, kolarstwo szosowe
  • PORA ROKU: wiosna, lato
  • WZÓR: 3 tylne kieszenie, elementy odblaskowe, boczna kieszonka na suwak
  • DESIGN: kolorowy
  • DŁUGOŚĆ: krótki rękawek, krótkie spodnie
  • MATERIAŁ: DeanSilk, Coolmax Lycra, Poliester, Elastan
  • PŁEĆ: męskie
  • :

Marka

Holokolo stara się zapewnić rowerzystom radość z jazdy. Marka łączy 10-letnie doświadczenie na rynku odzieży rowerowej z potrzebami klientów, a wszystko to w oparciu o niepowtarzalne wzornictwo, funkcjonalność i w cenach przystępnych dla wszystkich odbiorców.